Fevziyeakdmr Bir aydır emeklemeye başladığındsn beri yani çata pata düşüyor valla çok üzülüyorum korkuyorum artık. Tamam çocuk düşe kalka büyür de bişe olacak diye korkuyorum Allah korusun. Örnek vereyim mesela ayağa kalkmaya çalışıyor pat diye arkasına düşüyor kafası. Yere bi de yerde kalın halı var ama her seferinde parkeye denk getiriyor bugün bu iki oldu korkuyorum artık. Bebeği böyle olan anneler var mı? Yanımdan ayırmıyorum korkumdan zaten kaşla göz arası üniteye vs gidiyor çinkü ama az önce tuvalete gittim afedersiniz daha bitmeden sesi geldi nasıl fırladığımj anlamadım
Abf Fevziyeakdmr bizimki de 8 aylık, masaya tirmanacam diye masanın ayağın kafasını çat diye vurdu, kafası şişti morardı, acile götürdük, tomografi çektiler, Allah tan biseyi yok, ama bian bırakmaya gelmiyor,işi gücü bırakıp peşinde geziyoruz
pandemibebegi Fevziyeakdmr siz yanında olmadığınız zamanlarda yürütece koysanız aslında içiniz rahat olur. Bir de çok düşen bebekler için kasklar varmış şapka gibi taktırırsa taksanız kafasını korur iyi olur.
plakayerli Fevziyeakdmr biz daha üç aylığız ama böyle emekleme yürümeyle ilgili postları okuyunca çok heves ediyorum. O günlere gelince de şikayet postu açarım kesin 😄
Fevziyeakdmr pandemibebegi yürüten kullanmıyorum kask aklıma geldi ama bizimki takmaz sıkılıyor hemen öyle şeylerden
Emirin_Annesi10 plakayerli yaşada gör derim😅 benim oğlanda emekliyor yazmadan geçemedim. Üstteki arkadaşın yazdığı gibi tuvaletini yarıda koyup çıkıyosun o derece😂 kaşla göz arası yerde ne bulsa yiyor görmen lazım
Fevziyeakdmr plakayerli ahaha çokk güzel bişe emeklemedik peşinden gelmesi gel diyince tay tay gelmesi ama böyle de bir ceremesi var valla sürekli arkasındayım bir de hareketli maşallah tam da keşif çağı
Mlke301020 Fevziyeakdmr tuvalete gidince oda da yerde mi bırakıyorsunuz😬 ben beşiğine ya da mama sandalyesine koyuyorum. Emekleyen bebek o şekilde tek bırakılmamalı
Fevziyeakdmr Mlke301020 yerde oyun matında oynuyor genelde yerde bırakıyorum beşiğine koymayı denemiştim kıyameti koparıyor istemiyor ama mama sandalyesini deneyim bi de
balyanakannesi2 Fevziyeakdmr Bu postu okumadan 5 dk önce düşmesi😂 yani buna yapıcak bişey yok ya düşe kalka büyücekler. Çok müdahale edince de daha çok kızıyor. Ama kafasını korumak için süngerli bişi görmüştüm kafasına geçiriyorsun. Tutar mı tabi orası ayrı
Fevziyeakdmr balyanakannesi2 kask görmüştüm alayım dedim ama şöyle de bişe var bizimki hiç sevmez öyle şeyleri sıkılıyor alsam taktırmaz gibi ama bakıcam yine de bi ya
Mlke301020 Fevziyeakdmr canım ağlaması düşüp zarar görmesinden iyidir . Benim oğlumda ağlıyor ama bir şey olmaz 2 dk tuvalet işi