Ben 15 kg almıştım, 10 kilo doğumda gitti, kalanı 2 ayda verdim hatta şu an daha da düşüyorum. Emzirmek çok kalori yaktırıyor, az yeyince çabuk kilo veriliyor. Ekmek hamurişi tatlı hiç yemiyor değilim, azalttım. Leslie yapıyorum, bol bol su. Sütüm de hiç azalmadı, hatta sağlıklı beslenince daha yağlı geliyor.