Mahza Merhaba 2 buçuk aylık Bebeğim nefes alırken bazen tıkanıyor, nefessiz kalıyor sonra toparlıyor. Morarma felan Yok. Dr morarma yoksa normal dedi ama benim içim hiç rahat değil. Benim durumumda olan var mı? Neden olur bu?
CanAilesi Mahza benim bebeğim sezaryenle doğdu 54 günlük daha ve doğduğundan itibaren anlattığınız gbi hep tıkanıyor kucağıma alıp kaldırıyorum rahatlıyor :) akciğerlerinde su kalmıştı doğum sırasında 2 saat yenidoğana aldılar suyu boşaltmışlrdı . Önemli bişey değildir bence zamanla büyüdükçe geçer .
Aslmackgz9292 Uyku apnesi dediğiniz şey özellikle bebeklerde olur nedenide bebek nefes alacağını unutuyorMuş öylece duruyormuş
Mahza CanAilesi benim de sezeryanla Doğum oldu ama dediğiniz gibi doğduğundan beri böyle nefes almakta zorlanıyor. Erken Doğum da olmadı 40 hafta dolmuştu. Ben de ciğerlerinde mi bi sıkıntı var acaba diyordum. Korkuyorum yani
Edaozdxx Canım ben de bu sorunu doktorumuza sormuştum. Nefes yoklaması o gayet normal bebeğimiz için dedi doktorumuz.
Mahza Edaozdxx ay içim bi nebze olsun rahatladı. Bazen nefes almayı unutacak diye korkuyorum. Geceleri uyurken özellikle nefes alıyor mu diye bakıyorum. Takımtı haline geldi