Sevdamavi Kızlar 7 aylık kaç cc içiyorsunuz aklıma geldikçe veriyorum acaba diyorum az mı.biberon kabul etmiyor bardakla içiyorum bir çay bardagı doldurdum o yeterli mi parça parça içiriyorum
Eysar Sevdamavi çok zorlamiyorum içermek isteyince kendi getiriyor biberini bir yaşındayız şuan ama çok içmeside iyi değil daha böbrek Ler tam gelişmediği icin