Dedimdiana vergi ücretini alıyorlar sadece 38 tl idi gecen ay uçtuk bizde 4 aylıktı. Meme vermeye calıstım kalkısta almayınca emzik verdim ağrı falan yapmadı. Tek sorun bizim kız kucakta durmuyo kalkana kadar zor oyaladım😂 sonra ayakta dolaştık. İnerkende video indirmiştim Allahtan ağladığı için onu açtım uyuyakaldı zaten 😊 ana kucaklarını alıyorlar uçağa. Bizim arabamız doona katlanıp araba koltuğu olduğu için uçağın içine girebildik.