18 aylık kızımın 1 haftadır iştahı yok. Muz şeftali elma bide bisküvi başka birşey yemiyor. Suyu da içiremiyorum her yolu denedim hastalanmasından korktum,doktorumuzda emzirmeyi bırak ona güveniyor dedi gece hep emzik niyetine emiyor 😪 Bırakacağım emzirmeyi ama iştah açıcı önerecek var mı ? Yada balık yağı önerisi olan ??