Mmrryy Merhaba arkadaşlar, bebek saç kesmi ile ilgili sünneti yerine getirmek istiyoruz ama hiç nasıl ve ne ile kesldiğine dair bişey bulamadım. Aranızda yapan var mı??
Z61 Mmrryy merhaba biz yaptık. Saç traş makinasıyla eşim nazikçe kazidi bastırmadan. Cok saçı yoktu zaten. Bebegiminde cok hoşuna gitmişti masaj gibi gelmişti ☺️
Z61 Mmrryy kesilen saç gramında altın veya durumunuz müsait değilse gümüş sadaka veriyorsunuz Buda sunnet
KahveliAnnee Mmrryy canım bizde kestik ben bilmiyordum esim hocalık yaparken sohbette duymuş 7. Gün saç kesmek bebeğin zeka gelişimi içinde çok önemliymiş berber geldi evde kesti esim hesabini yapıp sadakasını vermişti adak kestik bide o da sünnet
Mmrryy Z61 yaa ne güzel. Peki traş makinesnin ucuna numaralı uç vb taktınız mı yoksa metal ucuylamı yaptınız