Covit geçirdik 14 Eylül’de pozitif çıktı eşim belirtiler başladı. Ben test yaptirmadim ama belirtiler bende de vardı. Karantina sürecimiz bitti . Benim negatif ama eşimin POZİTİF. Şuan gayet iyi sağlığı yani ateşlendi kemik ağrıları yaşadı o süreçleri atlattik bedenen de iyi herhangi bi belirti de yok ama nasil pozitif ? Peki bunu nasıl atlaticak . Başına gelen var mi ??