Kizlar merhaba allah icin bana bir yardim edin simdi bebegim mama.ile besleniyorum tadimlarimiz biek uzere 5.30 ayliginiz bir ay sonra ogune gecicez doktorumuz ole soledi ama simdi bebegim ac uyaniyor kahvaltiyi bekleyemezz nasil yapicam ogle aksam kac saat arayla vericem hicbisi anlamadim bu isten