Gryffindor inanin bebegim tam 19 gunluktu bende mastit oldum korona daha çıkalı sadece 12 gun oldugunda dogum yaptım atesimi olctuler 39.3 çıktı hemen korona testi yaptilar biyere gitmemiştik bebek daha yeni oldugu için test negatif çıkmasına rağmen 14 gun karantina verdiler ozel hastaneydi gittigimiz sadece serum yaptilar eve geldik ama kesinlikle atesim dusmedi hic hir sekilde dus al dediler geciremedim sadece emzirmekle geçiyor ben aglaya aglaya emzirdim ama emzirince gecti o kadar ilac serum ise yaramadi sadece emzirdim.