Teacher-mom Doğum sonrası yasal olarak ücretli izin sürecinde olduğunuz için sgk tarafından karşılanıyor. Sanırım sözleşmeli öğretmensiniz siz sgk tıpkı diğer sgk lı çalışanlar gibi ücretinizi 4/3 kadar onlar ödüyor işçilerde ama siz sözleşmeli memur olduğunuz için zaten maaşınız yatmaya devam ettiği için bu parayı sgk ya geri yatırırsınız. Parayı çekip kullanabilirsiniz sıkıntı yok ama işe başladığında geri ödemediniz gerekecektir maaşlarınızı düzenleyen personel zaten bu bilgiyi size verir