Sabahtan beri sinirlerim bozuldu ya. Oğlum el ayak hastalığı oldu şimdi çok şükür düzeliyor. Su çiçeğine benzer bir hastalıkmış doktor da bize ağrı kesici bir de boğaz fısfısı verdi ağrıları dinsin, rahat yemek yiyebilsin diye. Kaynanam bu su çiçeği diye ısrar etti bugün de beni aradı, sakın ilaçları verme çocuk su çiçeği eğer dışarı atamaz içinde kalırsa Allah korusun ölür dedi tövbe yarabbim ben neye uğradığımı şaşırdım doktordan iyi biliyosunuz ya, allahın izni ile bi şey olmaz zaten düzelmek üzere dedim kapattım.