Bebeğim 17 günlük oldu kızlar dünkü kontrolde bebek kilo vermiş dedi günde dört ölçek mama başlatti bende SMA marka mama aldım dört ölçek değilde sadece gece iki kere verdim ama dün akşamdan beri kakasını yapmiyor sadece çişini yapıyor acaba kabizmi oldu bebeğim😢