Hanımlar merhaba, oğlum 3 ay 5 günlük. Doğduğundan beri hep sağ tarafına yatıyor, ben sola çeviriyorum o sağ çeviriyor 5 dk sonra, dolayısıyla sağ tarafta düzleşme var. Bugün doktor muayenede nörolojiye yönlendirdi, kask takılabilir falan dedi. Gideceğim ama çok kafama takıldı. Kask için daha erken değil mi, kendiliğinden düzelmez mi?? Beyinle alakalı bi sıkıntı olabileceği için mi nörolojiye gönderdi? Bilgisi olan, daha önce bu durumu yaşayan var mı?