Busra5009 Kızlar 48gün oldu doğum yapalı. Hiç ağrım sancım yoktu birkaç gün önce ağrım başladı popoda. Bir baktım ki çatlağım olmuş kabız olmuştum. Kan ilacı kullanıyordum bıraktım, Nasıl geçirebilirim bu çatlağı ya? İlerlemesinden korkuyorum
Gizem61 Busra5009 bendede oldu canım her iki doğumda da ona doğum sonrası basur mu ne deniliyor gebeliğe bağlı oluşuyor ilkinde ben sıcak suya oturuyordum. 2.doğumda fırsat bulamadım oturmaya 😅duşta sıcak su tutuyordum geçti gibi krem kullanmadım
ikiprensannesii2 Benim bebeğimde böyle bi sorun olmuştu da anestol krem vermişti doktor ayrıca zeytinyağ da sürdüm. Sağlık ocağında hemşirenin numarası varsa eğer bi sorun isterseniz veya doğum yaptığınız doktora daha iyi bilgi verirler. Bol bol sıvı tüketin kabız olmamak için
Busra5009 Gizem61 basur Çok başka bir şey bu bildiğin çatlak. Dışkılama esnasında ve sonrasında ağrım oluyor popo üstüne oturtamıyorum o derece. Bir krem buldum anuflex diye onu aldıracağım inşallah