ilkmutluluk17 Ek gıda 4. Ayı bitirip 5 e girince mi yoksa 5. Ayı bitirip 6. Aya girince mi veriliyor? Hazır ürünlerden neler veriyorsunuz ?
horozsehirli20 ilkmutluluk17 Her doktor farklı söylüyor bizim doktorumuz 4 aylikken yoğurt , tarhana ve yayla çorbası verebilirsin demişti. şuan 5 aylik sadece yoğurt ve tarhana çorbası verdim.
Deletedmom277 ilkmutluluk17 olması gereken 180 günlükken ek gıdaya başlamak. Hazır ürünlerden hiçbir şey vermiyorum çünkü hepsi evde yapılabilecek şeyler
Deletedmom47 ilkmutluluk17 Sağlık ocağı doktoru tadım olarak yoğurt çorbaya başlayabiliriz dedi 5.ci ay başı tabi ben dinlemedim .Ben 6.cı ay da tadımlara başlayacağım 7,5 aylıkken kahvaltı öğünü olucak bi .Zaten 1 yaşına kadar %80 anne sütü devam olucak 🥰.Tercih meselesine kalıyor bu konu ben hemen ek gıdayı dayamayı düşünmüyorum 😇
horozsehirli20 ilkmutluluk17 4 aylıkken mama ya başladık ama günde 1 yada en fazla 2 defa diğer zamanlar hep anne sütü
horozsehirli20 Demetibrahim kilo alımı bi ara olmadı.zaten doktor o yüzden mama verdi. sonra düzeldi. gayet güzel gelişim sağlandı 1 ay sonra gittiğimiz de doktor ek gıdaya başlayalım tarhana ve yoğurt vermeye başla dedi.
ilkmutluluk17 Deletedmom47 bende öyle bi süre tadımlıklar ile devam etmek istiyorum 3 gün bir tat diye devam etmeyi düşünüyorum
horozsehirli20 Demetibrahim sen bilirsin tabi annesi olarak için nasıl rahat ediyorsa öyle devam et aslında doğrusu 6 aya kadar sadece anne sutu ama işin içine mama girince zeten ek gıdaya başlamış oluyor ufaktan doktorla görüşerek birşeyler e başlamak mantıklı geliyor bana. sütun yetiyorsa birak bebegin doya doya anne sütünü alsin. sonra zaten istese de bulamayacak. anne sutu yetmeyeler için 6 ay öncesi başlanabilir diyenlerdenim