Icot Rabia0 bebeğe kullandığımız kremin zararı olacağını düşünmüyorum ama doktora da bir danışın. Danışınca görmek istemezse tabi 😳
Gamzee35 Rabia0 Aynı durumdayız normal doğum sonrası bide bunu hediye ettiler büyük andestte cıkmaya korkar oldum ve sonrada yanması dinmiyor oturuyorsun en az 3 saat ağrısı duruyor
Icot Benkmmki aynı , dönüşümlü olarak. Bazen anestol ile karıştırdım hatta. Kızım için de öyle söylemişti dr şimdi hatırladım ikisini karıştır kullan diye. Çok düzenli kullanmadım. Bazen karıştırdım bazen tek sürdüm. Çok sürmedi geçti çok şükür.
Benkmmki matmazelmomy malesef bahsettıgınız sey basur aramıza hıs geldınız agrısı gafıfler ama basur gecmez o memeler dısarı cıkınca bırdaha ıcerı gırmıyor bendede var bol bol dusa gırın oraya sıcak su tutun kremınızı kullanın practolog kremde fitilde ıyı gelır
Gamzee35 Benkmmki Ben normal doğum yaptım diye seviniyordum ama zor doğumlarda oluyormus böyle ıkınmaktan yırtıklar olusuyor sanli makat tarafındaki dikişli bölge hiç kapanmamıs gibi hissediyorum büyük abdeste cıkınca o acı ile neyin ne oldugunu anlamıyorsun yemeye içmeye dikkat edicez sanırım
matmazelmomy Yasemin18 ben sezeryan oldum canım önceden de böyle bi sıkıntı yoktu birden oldu. Resmen ağlıyorıum ya çocuğumu bile zorla oturarak emziriyorum😥
Benkmmki matmazelmomy hirodod forte dıye krem var basur memelerıne surunce kuculuyor hemen kardesım kullanıyor ıstersenız onuda alın cok gecmıs olsun yedıklerınıze dıkkat edersenız onunla yasamayı ogrenıyorshnuz ben kafaya koydum amelıyat olcam😬
nesee Rabia0 illa ameliyat değil doktorun dedikleri ve kremleri güzel kullanırsan 8 ay oldu bizimki bazen lavaboya gitmeye korkuyorum hâlâ