Kızlar benim göğüs ucum çıkmamıstı sütüm de geç geldi biberona alışmıştı memeyi çıkartsın diye uğraşmaktansa en azından emsin diye 1 ay götümü yırttım parçalandım silikonla emmeye alıstı çocuk hiç memeye diretmedim. Şimdi arada bi memeyi veriyorum diğer elimle komple tutuyorum memeyi öyle emziriyorum yumusayana kadar bir dakka falan emiyo sonra silikona geçiyoruz. Her zaman diğer elinizle memeyi tutup ağzında tutarak mı emziriyorsunuz bu şekilde mi olcak sürekli? Çünkü ben de silikonun rahatlığına alıştım çocuğun ağzına veriyorum kendi kendine emiyor diğer elimle de suyumu içiyorum yemeğimi yiyebiliyorum falan bunlar için fazla vaktim kalmıyor çünkü. Sağma makinesiyle 2 aydır sürekli sağmama rağmen bir gram çıkmadı bi de son ayara kadar çıkartıyorum mesela baya da acıtıyo ama göğüs ucum çıkmış olsa da elimle desteklemek zorunda mıyım?