Merhaba anneler.
oğlumu sütten kestim 29. Aya doğru ilerliyor. Sadece uykuya geçerken emzik niyetine emiyordu.sütüm çok azalmıştı bence. Kolayca bıraktı 🙏
sorum şu, bugun 6. Gün. Süt birikmesi vs yaşar mıyım? Olsa olur muydu şimdiye. Göğüslerim çok sert değil kitle, sertleşme vs yok. Bir koltuğumun altında hafif kas ağrısı gibi bir şey var ondan kaynaklı mıdır? Ne gibi önlem almalıyım? Hafta sonu dışarda kışlık işler de vardı çarptırmış da olabilirim.
mastit olmaktan korkuyorum açıkçası. Sabun kesip koydum bir yerde okumuştum. Tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz ? Sağma yapayım mı az da olsa