Yaklaşık bir haftadır benim boğazlarım ağrıyor sesim kısıldı öksürük halsizlik vardı şuan daha iyiyim sadece öksürük kaldı..Oğlumda hasta o hapşırık, balgamlı öksürük, burun akıntısı var bugün hastaneye götürdüm üşütmüş iyileşmeye başladığı için ilaç falan vermedi..Şimdi de eşim hasta oldu o da aynı oğlum gibi.. Hiçbriimiz de ateş koku vs sıkıntıları olmadı.. Yani bu aralar kime sorsam hasta hava değişimindendir büyük ihtimal size de test sonrası denk gelmiş.. Büyük ihtimal siz de üst solunum yolu enfeksiyonusunudur..