Seledogukuze Hanımlar geçen gün bı post açtım düşük yapıyorum dedim kan değerim dusuyodu en son 6 gün önce beta 1070 di 5 gündür kanamam var pazartesi beta 0 olucak dendi ama bugün kan verdim 88.9 çıktı normal mi
iki_tospik_annesiii Seledogukuze Bende 3 sefer düşük yaptım biliyorum yAni cnm bi kaç güne kadar düşmezse ama tekrar doktora git içinde parça faln kalmış olablir