Selam kızlar iki yaşında kreşe gönderen varmı aranızda calismak istiyorum ama içimde hiç rahat değil geçen bir arkadaşım oyun grubu sanıp götürmüş orda kalmışlar saati gelene kadar yemek flan yedirmiyorlarmis kızım çok zor yemek yiyor zaten saatinde de yemezse acmi kalsınlar yani.. Çocuklarla bazı zamanlar paylaşmıyor oyuncaklarını flan her ikiside ağlıyor kızarlar mi hiç kıyamıyorum yavruma 😢 😔