Hanımlar bebeğim 2,5 aylık ve 4 gündür kakasını yapamadı ama karnında bir sertlik yok zaten gazlı bir bebek. Birkaç gündür bağırsaklarından sürekli gurultu sesi geliyor ve gaz çıkardığında da çok kötü kokuyor. Bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir misin ne yapmam lazım