Ugggg bende çok çay içiyorum bugün doktora söyledim ama bu tablo çayla oluşacak bir tablo değil dedi vucütta gizli kanama olabilir genel cerraha git gaitada gizLi kana baksınlar falan dedi korktum açıkçası pekmez VS bu tarz şeyler yiyerek yükselmez mi acaba saç dökülme de bu yüzden oluyormuş.. Bendede basur yada aşırı adet kanaması yok ama kanamam 61 gün sürmüştü ilk doğum yaptığımda normal ped yetmiyordu hasta bezi kullanıyordum oradan kan eksiğim olacağını düşündüm ama doğum yapalı altı ay oldu hala etkisi olur mu bilmiyorum