Sıyırıcam artık, ne gece ne gündüz uyumuyor, sürekli ağlıyor kucak istiyor hiçbir işimi yapamıyorum, evime gelen insanın yanında iki dakika oturamıyorum, uykusuzluktan gözleri kıpkırmızı ama uyumuyor hiçbir şeye yetişemiyorum, asılıcak çamaşırlarım, temizlenicek banyom, katlanıcak ütülenicek çamaşırlarım, yıkanıcak balkonların, süpürüp silinmeyi bekleyen koca iki kat, üstüne bir de akşama 3 erkeğe yemek. Yemin ederim kafayı yiycem ben durduğu yerde de durmuyor sürekli kucak istiyor ve ben ne kendime vakit ayırabiliyorum ne de evime, çok yoruldum