Merhaba güzel anneler, benim oğlum 3 yaşına girecek. Bizim problemimiz doğduğundan beri hep uyku 🤦🏻♀️Sabah 8-9 gibi kalkar öğlen uykusuna 2 gibi geçer bazen 4 e kadar uyur bazen 3 te uyanır. Gece 12 den önce uyumaz. Öğlen uykusu uyutmasam akşam 5-6 da uyuya kalıyor. Hadi uyumadı diyelim 9-10 da gece uykusuna geçti sabah 5 te bir uyanıyor 1 saat uykuya geçemiyor. Gece uyandığı için yorgunluktan uyanıyor öğle uykusuna ihtiyacı var diyorum zorla uyutuyorum. Buda bana işkence oluyor. Sallamayı bırakmıştık. Uyusun diye artık yeniden sallamaya başladım 1 saat sallıyorum artık. Vallahi ne yapacağımı şaşırdım. Nolur bi akıl verin şu zavallı anneye 😂