Secuuss ilk hafta alışma evresi olacağından 9da uyumasını istediğim için 8de odaya götürüp ışığı loş tuttum. yatağına yatırıp ses çıkarmadan beşiğini salladım.Huysuzlandıkça ağzındayken emziğini tıklattım baktım o da olmuyor Ağladıkça kucağıma aldım salladım sustukça geri bıraktım.Uykusu gelmediği zamanlarda asla odadan çıkarmadım bazen 1 saat bazen daha fazla yanında kaldım ve uykusunun gelmesini bekledim. Asla uyumuyor, uyumayacak diye düşünmeyin alışıyor. Siz direndikçe o kabulleniyor☺️Bebeğim 1 max 2 haftada alıştı. Bunca zaman boşuna alıştırmadığıma üzüldüm hatta.😅 bence uyku saatlerinde düzenleme yapın. Mesela ben bebeğimin 8-8.30 arası uyuyacağını bildiğimden asla 6dan sonra uyutmuyorum, uyuyorsa da uyandırıyorum. Bebeğim sabah 7de uyanır 9-10 gibi tekrar uyur. 12-13 gibi öğle uykusuna yatar bir de 15-16 gibi yatar. Her uyuması max 2 saat sürer. Bir de uykusu gelince yatağına götürüyorum biliyor. Işığı çok loş tutuyorum sabah akşam ayrımına varsın diye