Prensesss_annesiii Kızlar kizm 2 yaşında ben AÖF çocuk gelişimi bolumune kayıt oldum ne hayallerim vardı ama bugün 2.ye hamile oldgumu ogrendim hiç aklımda bile yokken sizce zorlanirmiyim yoksa devammi etmeliyim okumaya nolur beni motive edin