Araştırmalarıma göre üç marka dönüyor piyasa da
nurse harveys mi
Biogaia mı
relactaz mı
hangisi iyi sizce kullananlar deneyimlerini paylaşabilir mi ben nurse kullandım çocuğum çok sancılandı karnı hep gurul guruldu bugün biogaia aldım bakalım nasıl olacak yoksa bitkisel çaylarla mı hafifletsek hiç damla kullanmasak mesela rezene kimyon gibi