Merhaba sevgili anneler bebegimiz basta solunum sikintisi sonrada akciger su toplanmis dediler dün küveze girdi çok uzgunuz 🥺😥 bugunde emzirmek icin 10 da cagirdilar hemen ama hâlâ küvezde sizce yavrumuza ne zaman kavusuruz bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim 😥