Merhaba! Bayanlar Hindistan cevizi yağı ile zayiflama diye post gördüm deneyenler varmi kati halde mi tüketiliyo yoksa sivi halde mi iciyosunuz ben aldim kavanozda aldigimda katiydi isittim sivi hale geldi yaklasik 2 haftadir da hala sivi katimadi kullanim sekli fark ediyo mu acaba