Misipisi35 Hanımlar dr bi kağıt verdi rötarix gibi bisey yazıyor. Ay başında 2.ayimiz bitiyor. Hemen ertesi gün mü vurdurmaliyim yoksa o Ay içinde mi. ? Nereden alacağım aşıyı? Sağlık ocağındaki hemşire yapar mi? Birde bu asi ateş falan yapıyor mu?
Oykuaygun Misipisi35 ağızdan alıyor. Önce sağlık ocağına sorun bazıları yapmıyor çünkü. Yaparsa eğer eczaneden alıp hemen gidin. Herhangi bir yan etkisi yok. Oğluma 3 ay 10 günlükken yaptırdık
herseySeninleguzel11 Misipisi35 Oğlum 3. Ay kontrolünde oldu 2 hafta önce. Ateş yapmadı. Sağlık odağındaki hemşire biz yapmıyoruz özel aşıları demişti.
Vitaminikabugunda Misipisi35 isterseniz 2. Ve 4. Ayda isterseniz de 3. Ve 5. Ayda yapiliyor.. eczaneden alip saglik ocagina goturebilirsiniz ama siz yine de bir sorun.. herhangi bir yan etkisi olmadi bizde
Busraslan5 Misipisi35 bizim doktorumuz 2. Ay aşıları çok ve daha ateşli geçtiği için 3 ve 5. Ayda yaptır demişti. Hepsi aynı zamana gelip bebeği daha çok yormasın diye
Misipisi35 Oykuaygun ben de 3 ayligi mi bekleyeyim herkes 3 aylıkken vurulmuş. Bir de fiyat ne kadar bi bilginiz var mi
Misipisi35 Babyalina bana 2 dedi doktorum . Kontrole goturecegim sorarım.2.ayda başka asi var mi peki
Oykuaygun Misipisi35 o gün kontrole gitmiştim doktor bana Bi zamanı yok isterseniz şimdi getirin aşıyı şimdi yaparım dedi o şekilde yaptırdık. 380tl verdik biz
Deletedmom_14 Biz 2. Ve 4. Aylarda kendimiz eczaneden alıp evde yaptık, damla şeklinde olduğu için siz kendiniz de yapabilirsiniz. Fiyatı da 370 filandı sanıyorum (tek doz)
Misipisi35 Deletedmom_14 aa iğne sanıyordum. Birde sağlık ocağının aşısı var bu ay . O ateş yapıyor mu
Deletedmom_14 Misipisi35 evet o ateş yapabilir, hemşiremiz bize aşıya gelmeden önce calpol verin demişti. Akşama da biraz ateşi çıkmıştı kızımın.
Yasemin38 Deletedmom_14 aşı öncesi şurup vermek aşının etkisini azaltıyor. Şurubu eve gelince verirsen daha iyi olur
Yasemin38 Misipisi35 canım rota virüsünün aşısı. 3.ayda ve5.ayda devlet aşısı ol adığı için bebeğede ağır gelmemiş oluyor o zamanlarda yaotırmanı tavsiye ederim. 2.ayda ve 4.ayda yapılan aşıları varya