Bebeğim 39 günlük. Artık eskisi gibi uyumadığının farkındayım. Emzirdikten sonra 1 saat uyanık kalıyo sonra 1 saat uyuyor. Tekrar uyanıp emiyor, böyle gidiyo. Ama ben uyutuyorum, omzumda pışpışlıyorum hafiften sallanıyoruz. Bazen de ayağımda çok hafif sallıyorum. acaba uykusu yokta zorla mı uyutuyorum bilemedim. İki uyku arası kaç saat olmalı. Yardımcı olur musunuz