Mom72626 sunrise var manavgatta otel çok büyük bir sürü havuzu var kaydırakları az ve küçük ama güzel bir otel full sınırsız tüm alkollerde dahil yemek çeşitliliği oldukça fazla fakat biraz bence kötü tabi ben çok yemek seçen ve kıl biri olduğum için ama gerçekten berbat köfteleri var kıymayla yapılmış herşey kötü onun dışında etkinlikleri var fazlasıyla şuan sezon sonu var mıdır o kadar bilmiyorum baya büyük iki otelin içinde olduğu bir alan iki otelde aynı kişiye ait sunrise ve sunset ikisininde kullanım alanları aynı ama oldukça büyük çeşitli dünya mutfakları restoranları var ücretli ama zaten açık büfe de oldukça çeşitli ben çocuğum yokken gittim bir hafta ona rağmen otelde görmediğim zibilyon yer vardı