16 aylık oğlum büyük küçük kız erkek farketmeden önüne gelene patlatıyor kızdığı için falan değil öyle gelişi güzel neden yapıyor anlamıyorum.Nasıl tepki vereceğimi şaşırdım. Sizlerde de bu durumu yaşayan ya da atlatan varsa tavsiyelerinize ihtiyacım var pedagogdan randevu aldım ama 2 ay sonraya veriyorlar o zamana kadar iyice yerleşecek diye korkuyorum.