Minikminik1420 saçmalamış bence. Benim bebeğimde 3400 doğdu. Hatta sizinkinin tam aksine kilo alımı çok çok önde gayat güzel dedi. Bence dediğiniz gibi kontrollere düzenli gitmediğiniz için para koparmaya çalışıyor. Yazık günah ya. Siz içiniz rahatlasın bi başka doktora götürün bence. Bakalım o ne diyecek. Ama kilosu çok güzel maşallah