Yesil Normal yoğurt mayalar gibi mayalıyorsun aynı. 200 cc anne sütüne 2 tatlı kaşığı yoğurttan mayalanıyor. Sütü ılıktan biraz daha sıcak olcak şekilde ısıtıyorsun( sıcak suyun içinde ama kaynatarak değil) daha sonra yoğurdun içine az az döküp karıştırıyorsun yoğurtta ılınsın diye. Sonra süte hepsini döküp kapatıp kapağını sarıyorsun. 5-6 saat dışarda dursun sonra dolapta.( normal yoğurt mayalamayı bilmiyorsundur belki diye anlattım ama 😅)