Kızım bundan 1 ay once grip oldu (ates, balgam, burun akıntısı) tam iyi oldu hoppala dun atesi yine cıktı bugun de hala atesi olunca saglık ocagına gittik. Dun 2 kere bugun 1 kere sulu kaka yaptı. Dr ısal ıcın antibiyotik verdı.bogazda hafif kızarıklık var dedi onun ıcınde ılac verdi. Bu ay 2. Hastalık. Neden hep bizi buluyor anlamadım.bızı.gıbı olan var mı ekstra bıse mı kullanmak lazım