eksiliyesilelma Kızlar spor ayakkabılarınızı çamaşır makinesine atıyor musunuz? Eskiden atardım ama bebeğim olduktan sonra atmak istemiyorum makine kirli kalır mı diye. Abartıyor muyum sizce?
Ayazmom1 eksiliyesilelma kırmızı çuval varsa ona katabilirsiniz ayakkabiları daha hijyenik olur en azından 🥰
ezogelinn eksiliyesilelma evet atıyorum yıkadıktan sonra sirke ve karbonat koyup yüksek derece boş calistiriyorum
gusako eksiliyesilelma çok pisliği varsa altını suda akitiyorum. Sonra eski bı yastık kılıfında atıyorum makinaya. Daha dün yıkadım hatta mis gibi oldular.
Berna4161 eksiliyesilelma Ben spor ayakkabıda hep beyaz tercih ederim ve sürekli yıkarım. Önceden Fileyle yıkardım. Ve bir kaç defa zarar görünce eski fermuarlı yastık kılıfına koyup yıkamaya başladım. 2 tane koyuyorum içine mis gibi oluyor. Hemde zarar görmüyor.
Melisbugi eksiliyesilelma az önce yıkadım iki makine ayakkabı 🤦🏽♀️ Bende tedirgindim ama mecbur boş çalıştırdım bir defa daha sonra kendi kıyafetlerimizi attım birazdan bebişinkileri atıcam
GoGirl eksiliyesilelma ben atiyorum ama soyle temizlik bezleri ya da ayakkabi attigimda arkasina makina temizleyici ile bos calistiriyorum.ben mutfak bezlerinide makinada yikiyorum cunku cok cabuk degistiririm cok fazla oluyor onlarida makina temizleyici arkasina yikarim