NaimeYilmaz Koclu ben ctesı yaptırıcam 2.5 aylık olacak bence tam kararı ama gaz sancısı varsa bıraz durulmasını bekleyebılırsınız ben öyle yapmıstım bıraz gazı azaldı o yuzden yapıcam onun dısında cok hareketlenmeden yaptırmanız sızı ıcın daha az sancılı olur