1 hafta önce burun akinitisi hapşırık hafif öksürük şikayetiyle doktora götürdük oğlumu. Rİnfant burun spreyi günde 3 kez + aferin günde 3 kez yarım ölçek yazdı. 1 hafta oldu burun akıntısı halen devam ediyor fazlaca ve hapşırık da devam ediyor. Tekrar doktora görünmesi gerekir mi sizce ? İlaçları 10 gün kullanın demişti doktorumuz