Zeynep-mina12 momofa Yatakta zıplama,kucakta zıplatma,cingen salıncağı,tazyikli olan çeşmeyi sonuna kadar açma bide kendi uydurduğum bi hikayemiz vardı zıplata zıplata onu söylerdim 😏
momofa Zeynep-mina12 bugün çok ağlayınca doktora gittik, doktor ağlamasına izin verin dedi. Stresini atarmış. Nasıl durcaksak öyle o ağlarken 😢 ağlamasına izin vermezseniz bölük bölük yine ağlayacak güne yayılcak dedi
Minikminik1420 Minikminik1420 degısıyor tabi ama bizim 3 ay 1 haftalıktı krizler bıttı tamamen normal bebek gbı olması ise 6. Aydı
Zeynep-mina12 momofa bizimde 3 ay bitince ataklar bitti çok şükür ama kucak sevdası hala devam 5,5 aylık
momofa Kimkibu eşimin arabası 2021 model, benimki 2003. O araba sarsmadığı için bir onda uyumuyor 😂 benimkinde uyuyor
kucukcivcivimm momofa Bana kolik bebekler sonrasında da anneye çık düşkün ve biraz gergin olurlar diye bende karakterdir o diyip geçiyordum ama gerçekten kızım 20 aylık yakamı hala bırakmaz en ufak şeyde sinirlenir ve ağlar. Uykuları hala az.
Minikminik1420 kucukcivcivimm aynen ya 1 yasında hala bana cok duskun. Cunku ılk zamanalr aglmasın dıye her yolu denıyıruz ve ona alıştırıyoruz
Kimkibu momofa bizdede bir dizel bir benzinli araba var bir aksam çok agladıgında heo arabada susar baska yöntem bulamadık malesef arabadada susmadı dedim baska bişi var hastaneye götürelim götürdük hic bisi yok doktora gülücükler attık arabaya bindik yine başladık.. doktor dedikş benzinlimi dzielmi araba hatta dalga geciyor bu adam bizimle dedik eve gelene kadar susmayınca birde diğeriyle deneyelim dedik dizel olana bindil daha sokagu dönmeden sustu ve uyudu🤦♀️ Meğersem dizeldeki motor sesini istiyorlarmıs ben ayıramam 2 aylık bebe nasıl ayırıyordu anlamıyorum😂 şükğr geçti bizim artık 3 bucuk aylık olduk
minikmelegimmmm PamirVefa benim kız kolik değil ama aşırı gazlı ve nurse harveys berbat yaptı çocuğu 2 aylık. Hemen bırakın bence size de iyi gelmemiş anlaşılan , ben onu kullanırken çocuk dk başı ikiniyordu gaz da çıkmıyordu hiç memnun kalmadım. 5-6 tane damla kullandık şimdi relaktaz kullanıyoruz hala gazı var maalesef ama en azından ikinmalari hafifledi
PamirVefa minikmelegimmmm demek ki bende doğru fark etmişim karnı gurul gurul çıkamıyor bi türlü bende ne yapcam bilmiyom artık bide sizin şu damladan denerim artık bakalım😞
nesee momofa ayy benimki de mi kolik acaba aksam 6 6 buçukta başlar 10 10 buçuğa kadar ne yapsak susmaz dediğiniz gibi biraz battaniyede sallayınca susar yoksa hep ağlar
nesee momofa 2 ay 3 günlüğüz doktora da götürüyoruz bi iki gün iyi sonra yine başlıyor gerçi kakasını da 4 5 günde bir yapıyor
Mom626272 momofa benim bebeğim kolik değil ama gaz sıkıntımız vardı 1 aylıkken başladı ama uzun surmedı gaz damlasının yanında mutlaka probıyotık damlada kullanın etkı etmesı 2 hafta yı buluyo bıraz sabretmenız lazım. Ve kesinlikle bebek spası öneriyorlar kolikler için araştırın istersenız
momofa Mom626272 hem probiyotik hem dr gaz damlası kullanıyoruz. Spa iyi ama o kriz zamanları götüremeyiz ki, kapalı olur😢
momofa nesee bizimki kakasını yapıyor ama yine de gazı var. Sanırım kolikliğin onunla ilgisi yok. Doktorum gergin annelerin bebekleri kolik olur demişti. Ben çok gerginim, anksiyeteliyim. Sizler de öyle misiniz?