elif_2021 Kızlar bebeğim bugün tam iki aylık oldu kontrol vardı gittik 6 kilo geldi ama doktor sadece anne sütümu veriyorsun doymuyosa mama takviye et dedi sizlerin bebekleri kaç kilo stres yaptım sütüm de gayet iyi geliyo çok şükür
Purpura26 elif_2021 1. Ayda kaç çıkmıştı ki? Benim oğlum da 6 kg geldi 2. Ay kontrolünde. 1. Ayda 4.300 gelmişti. Mamayla besleniyor. Gayet iyi dediler. Belki o kilosu için dememiştir. Genel olarak doymadığını hissedersen verebilirsin demek istemiştir
Seveny elif_2021 bence iyi ya 2800 doğdu benimki 1. Ayda 4300 dü şimdi 5 kilo 10 gün sonra tam 2 aylık olucak ayda bir bir buçuk kilo alıyorsa daha ne bana doktor maşallah az kustur çocuğu diye latife yaptı hatta
Arslanbaby elif_2021 Benim oğlum 3.500 kg du şuan 2 ay 19 günlük 6.660 gr dı 2 aylık kontrolünde.Doğum kilosuna göre hesaplıyor genelde doktorlar ama bence iyi gibi
hilalkbdy Kilo olarak gayet iyi bence benim kızım 2 ay 17 günlük en son 5300 çıkmıştı doğum kilosu 3030 işte mama +meme gidiyorum ben
Gullcann elif_2021 Benim oğlum 2 ay kontrolünde 5 daha gecen gittiğim 3 ay kontrolünde ise yeni 6ydi o da bezle onuda düş dahada zayıf. Ona rağmen alt sınır değil sıkıntı yok her bebeğin kilo alışı farklıdır sadece biraz daha alabilirdi doğumdan itibaren vs konusmustuk. Hangi sebep mama diyor ki kaç kilo doğmuştu
Haydinn elif_2021 canım maşallah gayet iyi benim bebeğim 5660 tı 2 aylıkken sadece anne sütü 2700 le çıkmıştık hastaneden doktorum çok beğendi kilosunu ve sütün yaradığını söyledi ek birşey verme dedi . Bence sen doktorunu değiştir 6 kg az Denir mi
Haydinn elif_2021 annelik böyle bişi inan yetiyor mu sütüm yarıyor mu çok stres yapıyoruz gerek yok sen mutlu bebeğin mutlu göğüsler süt dolu 🥰 😂 uzak dur stresten bebişinle sağlıklı günler canım🥰🥰
KutayinAnnesiii elif_2021 sen bırak o doktoru kafayı yemiş ya obez mi olacak çocuk gayet iyi kilo almış ayda 500 1000 arası alması gerekiyor sizinki üstünü bile almış. Maşaallah sütünüz yarıyor bol bol emzirin siz