Haydinn Nihal42 ben uzadıgında uyurken kesmiştim eldiven kullanmadık yüzünü çizmesin diye 15 günlük yoktu bile 😂
Zeynebakman Nihal42 Ben kesmiştim 15 günlükken. Yüzünü çiziyor çünkü. Yüzünü çizmesindense,kesin tırnağını dikkatlice
Demetslt Nihal42 ben hastaneden eve dönünce kesmiştim cok uzundu çünkü ☺ hava sıcak olunca eldiven giydirmemistim
Kimkibu Nihal42 valla annemle kayınvalide beni çıldırtmıstı bebenin koca tırnaklarını 40ına kadar kestirmediler sonra kesip eşimin cebine koyduk parası cok olsun die🙄😂😂 ilk başlarda ben tutuyordum eşim kesiyordy şimdi alıştı his ses etmiyor:)
Bebegimm1 Nihal42 uzadıkça kesin ilk hafta kesmistim çok cabuk uzuyor ve kırılıyor.uyanikken kesmeyin uyurken kesin hep tırnaklarını eldiven de uzun süre takmayın 2hafta sonra cikarmistim uzun kullanilmasi saglikli degil diye
Seybet Nihal42 Ben bir haftalıkken kestim etine doğru kivrilmisti daha fqzla uzamasın diye kesmiştim incecik daha sert değildi tırnağı o yüzden makas şeklinde olanla kestim diğer tırnak makası zor oldu