Bizde kusuyoruz ama dr dediğine göre fazla beslenmekten olduğunu söyledi bebeklerde mide kapakçığı olmadığı için fazla gelen sütün çıkması dedi bende reflüden şüphelenmiştim kilo alımı ile ilgili de 600 gr 1kg civarında almalı diye biliyorum sizde bir araştırın neden çok kustuğunu derim kilo alımını etkilemiş olabilir