Mucizemsin21 Kızlar aşı sonrası uyumasına emgel olmalı mıyım yoksa hiç kaldırmamalı mıyım tabi beslemek harici uyurken de karnını doyuruyor çünkü iki saat önce olduk aşımızı sizler naptınız acaba
Mucizemsin21 Mucizemsin21 yani uyumasına engel olmalı mıyım derken tüm gün uyursa uyusun mu yoksa aralarda kaldırmalı mıyım
PrensesimEla Mucizemsin21 uyusun siz ateşini kontrol edin belli aralıklarla. İgnelerden birisi ateş yapabiliyor demişti bize hemşire
Mucizemsin21 PrensesimEla ediyorum ateşini sürekli canım uyumak istediği kadar uyusun mu acaba yoksa uyandırsam huysuzlanır ağrısı olur diye korkuyorum
Mucizemsin21 elif_2021 emmiyor sadece mama yiyor uykusundayken de yiyor da dilkatini dağıtıp kaldırsammı huysuzlanır mı ağrısı filan olurmu yoksa ellemiyim mi diye merak ettim
Mucizemsin21 cemreninnannesii ediyorum yarım saate bir sürekli ama temassız eteş ölçer alnından 37 diyor koltuk altından normal eteş ölcer 36.1 diyor hamgisini baz alcam bilmiyorum ki