Kızım tam 2 aylık beni takip eder bazen yüzüne bakınca bana bakarken yakalıyorum konuşuyorum seviyorum o zaman gülüyo sesler çıkarıyo tepki veriyo dinliyo bizi takip ediyo ama bizimkide bir haftadır böyle başladı zaten yavaş yavaş bence sizinde başlamış bile bi hafta daha takip edin bol bol konuşun sevin konuşurken yüzüne dokunun ❤️