Bende aynı şekildeyim bebeğim 13 aylık dayak yedim kocamdan saçlarım elimde yerde süründürdü hertarafım mosmor ne yapıcam bilmiyorum şuan ablamın evindeyim ailesine söyledim ama umursamadılar nasıl olucak hiç bilmiyorum ailemin yanına gitsem onların durumu kötü hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim