Anneler oğlum 1 yaşına yeni girdi ve ben ilk adetimi 10 aylikken gördüm ayin 19 ydu ama gördüm sayilmaz doğrusu sadece lekelenmeydi sonraki ay 23 ünde oldum yine az da olsa normal gibiydi ama bu ay ayin 28 i ve hala olmadim hic bi belirti de yok sizinde doğumdan sonra böyle düzensizmiydi ilk adetleriniz doktora gitmem gerekir mi acaba yoksa normal midir?