busrada_21 2 aylık kızım emzigi almıyor nasıl alıştırabilirim avent bibs mamajo emzik aldım üçünü de tutmadı
Mickeylina busrada_21 Bizim 40 çıkına kadar almadı ardından verince 1 2 saniye tuttum attı bir daha yaptım yapa yapa alıştı deneyebilirsin.
yasacmalamalo busrada_21 valla bizimkı de almıyr smdıye kdr denedım üç kere anca aldı toplamda 2 bucuk aylığız öğürüyor ve damagıyla oynuyor 😅
Yasemin38 busrada_21 wee marka dene birde. Emzirdikten sonra ara ara tutturmaya çalış canım. Ama sakın şekerli falan bişeylere batırıp vermeyi denem